Palonínské velikonoční paškály
Paškál je velká velikonoční bohoslužebná svíce se specifickou výzdobou. Dominuje jí kříž, a řecká písmena alfa a omega, beránek, holubice...
Paškál je velká velikonoční bohoslužebná svíce se specifickou výzdobou. Dominuje jí kříž, a řecká písmena alfa a omega, beránek, holubice...
Březnové novinky ze sociálního světa jsou tady. Představíme vám paní Veroniku Rážovou. Kdo jsou...
Asociace veřejně prospěšných organizací ČR (AVPO ČR) sdružuje organizace, které chtějí přispívat k...
Únorové novinky ze sociálního světa jsou tady. Pozveme vás do Dobroklubu na čaj, do projektu...
Představujeme organizaci Helppes Helppes pomáhá osobám s nejrůznějšími druhy hendikepů na jejich...
Novinky ze sociálního světa jsou tady i v roce 2024. I v novém roce pokračuje program S-podnik....
Obecně prospěšná společnost Zajíček na koni spustila svůj projekt Ježíškem po celý rok, v němž...
Svátečně se naladíme v prosincových novinkách ze sociálního světa. Opět se rozezněly tradiční...
Sociálně terapeutické dílny Sagapo prezentují své práce v centru města Bruntál v Moravskoslezském...
Listopadové novinky ze sociálního světa jsou tady pro vás. Proč v současnosti mluvíme často řečí...
Není pomáhání jako pomáhání. Ptáte se, jak máte vlastně pomáhat, aby to fungovalo? Chcete zjistit, jestli to, co spolu s klientem děláte, je dobré? Pociťujete zklamání, když pomáhání nefunguje tak, jak byste si představovali? Klienti jsou nevděční a nevidí vaše dobré úmysly? Nosíte si práci domů a dumáte, jak na „něj“ jít? Odpovědi na tyto a další otázky můžeme společně najít v tomto kurzu. Na kurzu se budeme snažit hlouběji pochopit, pojmenovat, rozpoznat a reflektovat svoji práci s klientem. Budeme se zabývat vlastními předpoklady v pomáhání a zamyslíme se nad rolí pomáhajícího profesionála. Podpoříme uvědomělé využívání osobitosti pracovníka v procesu pomáhání a zaměříme se na posílení profesionálního jednání při práci s klienty, a to prostřednictvím umění vědomé volby metod práce s klienty. Naučíme se základům profesionálního rozhovoru s klientem.